Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Jag hoppas du kommer att tycka det blir roligt att läsa min blogg som nu börjar. Den kommer att handla om allt möjligt från vardagens glädjeämnen till dess förtretligheter. men också kommer det finnas utrymme för musik och inte minst politik. Eftersom jag har ett stort intresse för kultur och idrott kommer det också atrt finnas med i min funderingar

Det är en sorgens dag i går då skådespelaren Kent Andersson har avled en ålder av 71 år.
Jag hade förmånen att träffa Kent i samband med hans 70-årsdag och möttes av en knivskarp och humoristisk människa med hjärtat till vänster.

Vila i frid Kent - Vi kommer att sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Chadie

Snygg blogg du har startat. Ska lägga upp en länk till den från min.
Du vet vem jag är va?

2005-11-04 @ 16:48:10
URL: http://chadie.typepad.com/chadie/
Postat av: ingemar E L Göransson

Tack för det! det här ska bli kul

2005-11-04 @ 19:03:50
Postat av: Gulli Börjesson

Hej! Kanske jag kommit rätt med min fråga ang en dikt av Kent Andersson: Att bli sedd.....
Hörde Sven Wollter läsa denna på Palladium på Alzheimerdagen och skulle gärna vilja ha texten.
Har lånat Visor, dikter o ballader av K Andersson men den fanns ej med där. Snöiga novemberhälsningar Gulli Börjesson, Älvängen

2007-11-14 @ 10:27:04
Postat av: Ingemar E L Göransson

Kan tyvärr inte hjälpa dig men försök kontakta Anders Wällhed som var en mycket god vän och samarbetade med Kent under många år. Tyvärr har jag inte Anders telefon nummer men han finns på eniro.

2007-11-14 @ 14:36:52
URL: http://ingemarsblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0